loader image

I – OPŠTE ODREDBE

Član 1.

Ovim Uslovima
korišćenja se uređuju:

·        
prava i obaveze u vezi
sa upotrebom SMART DRIVE platforme (u daljem tekstu:
Platforma), koja se  nalazi na Google play store, Apple app store, bilo da
joj se pristupa putem Interneta ili putem aplikacija za mobilne telefone;

·        
uslovi u pogledu
korišćenja usluga paketa pomoći na putu, koje usluge su rezultat
upotrebe Smart Drive servisa.

Platforma

Platforma predstavlja
uslugu informacionog društva koju pruža SMART DRIVE ASSISTANCE DOO NOVI
SAD
, ul. Dunavska br. 13, 21000 Novi Sad, Republika Srbija, matični broj:
21987913, PIB: 114201764 (u daljem tekstu: Kompanija).

Usluge iz paketa pomoći na putu korisnicima pružaju pružaoci usluga sa
kojima Kompanija ima zaključene ugovore, a koji pružaoci su definisani u članu
8. ovih Uslova (u daljem tekstu: Profesionalci).

Platforma kao usluga
informacionog društva predstavlja platformu putem koje je u kontekstu
korišćenja paketa pomoći na putu Kompanije neophodno prijaviti/zatražiti usluge
iz paketa pomoći na putu, dok se usluge odnose na konkretnu uslugu/aktivnost
kojom se interveniše u cilju pružanja pomoći na putu.

Koje usluge pak

eta pomoći na putu su na raspolaganju korisnicima

Usluge iz paketa
pomoći na putu se definišu kao primarne usluge i kao sekundarne usluge:

Primarne usluge

Sekundarne usluge

·        
Pomoć
putem telefona (telefonski savet)

·        
Popravka
na licu mesta

·        
Vuča
(šlep) do najbližeg partnerskog servisa

·        
Nastavak
putovanja

·        
Hotelski
smeštaj

·        
Taksi
prevoz

·        
Repatrijacija
vozila

·        
Popravka
vozila u servisu

·        
Usluga
zamenskog vozila

Usluga repatrijacije
vozila se može iskoristiti samo u slučaju aktivacije primarnih usluga iz paketa
pomoći na putu.

Kombinovanje usluga:
ukoliko se iskoristi usluga hotelskog smeštaja, ne može se koristiti i usluga
zamenskog vozila, a takođe ukoliko se iskoristi usluga zamenskog vozila ne može
se koristiti usluga hotelskog smeštaja, bez obzira na kupljeni paket.

Ukoliko se iskoristi
usluga repatrijacije vozila, pravo na korišćenje drugih primarnih i sekundarnih
usluga prestaje i paket se smatra iskorišćenim (važi za usluge koje se koriste
van granica Republike Srbije).

Član 2.

Veza između Platforme i paketa pomoći na putu

Platforma je kao
usluga informacionog društva namenjena:

1.    posredovanju u pružanju i plaćanju
profesionalnih auto-mehaničarskih usluga i usluga odvoženja vozila, kao i
drugih usluga iz paketa za Korisnike, lica koji poseduju aktivan paket pomoći
na putu;

2.    posredovanju u pružanju profesionalnih
auto-mehaničarskih usluga i usluga odvoženja vozila – za korisnike koji ne
poseduju neki od paketa pomoći na putu koje nudi Kompanija.

Platforma je namenjena
posredovanju u pružanju usluga pomoći na putu, tako što povezuje korisnike
kojima su potrebne usluge, sa Profesionalcima koji te usluge pružaju (u daljem
tekstu: Profesionalci).

Korisnik usluge iz paketa
pomoći na putu uslugu može ostvariti jedino putem Platforme.

Platforma vrši
posredovanje iz stava 1 ovog člana tako što putem mobilne aplikacije povezuje
korisnike kojima je potrebna usluga i Profesionalce i omogućava njihovu
komunikaciju, na način i pod uslovima iz ovih Uslova korišćenja.

Postupak korišćenja
usluga kroz Platformu definisan je u članovima 24.- 31. ovih Uslova korišćenja.

Kompanija putem
Platforme pruža samo i isključivo uslugu informacionog društva (na način da
dovodi u vezu Korisnika i Profesionalca), dok usluge u okviru paketa pomoći na
putu Kompanija neposredno ne pruža, već Profesionalci. Pored navedenog, pomoć
putem telefona pruža Kompanija.

Sama Platforma nije
zamena za profesionalnu uslugu, niti Kompanija pruža bilo kakve druge usluge,
osim usluge informacionog društva opisane u ovim Uslovima korišćenja.

Član 3.

Šta predstavljaju Uslovi korišćenja usluga

Ovi Uslovi korišćenja čine sastavni deo Platforme i samim time
predstavljaju sastavni deo ugovora koji se zaključuje između
Kompanije 
i svakog pojedinog korisnika Platforme (u
daljem tekstu: Korisnik).

Kompanija omogućava
korišćenje Platforme isključivo na način i pod uslovima opisanim u ovim
Uslovima korišćenja.

Pristupom i
korišćenjem Platforme Kompanije korisnici pristaju na Uslove korišćenja, te na
taj način zaključuju ugovor po pristupu sa Kompanijom kao pružaocem usluge
informacionog društva.

Na svaki pojedini
pristup Platformi primenjuju se ovi Uslovi korišćenja.

Član 4.

Poslovanje Kompanije
putem Platforme regulisano je prevashodno Zakonom o elektronskoj trgovini,
Zakonom o obligacionim odnosima, Zakonom o autorskom i srodnim pravima, Zakonom
o žigovima, Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti, kao i drugim propisima
pravnog sistema Republike Srbije u delovima koji nisu regulisani navedenim
zakonima.

PRIJAVA, REZERVACIJA I PLAĆANJE

Ugovor proizvodi pravno dejstvo, ne samo u odnosu na putnika, već i u odnosu na druge korisnike Smart Drive usluga za koje se putnik predstavio kao predstavnik grupe u trenutku popunjavanja prijave.

Online plaćanje platnom karticom putem interneta

Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.

Pravo na odustajanje (obrazac)

Plaćanje putem linka (Pay by link)

Prilikom unosa podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenom (šifrovanom) obliku. Informacije o platnoj kartici trenutno nisu dostupne našem sistemu.”

„U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, [naziv IPM] je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i Dinacard metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika platne kartice“.

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije/Vaša banka izdavalac, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu i one koju možete videti na vašem bankovnom izvodu. Hvala Vam na razumevanju.

All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in shown currency into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations/your issuing bank. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site and your credit card bank statement. Thank you for your understanding.

3. OBAVEZE I PRAVA PRUŽAOCA USLUGA

• da izvrši rezervisanu i plaćenu uslugu u svim aspektima u skladu sa opisom usluge, au slučaju da ugovorena usluga nije izvršena, izvrši proporcionalnu naplatu stvarne razlika između cene ugovora i cene usluge umanjene srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju Ugovora (u daljem tekstu: Smanjenje cene) na osnovu blagovremenih i obrazloženih pismenih prigovora – prigovora putnika u skladu sa zakonom i ovih Opšti uslovi poslovanja, osim ako je došlo do propusta u izvršenju Ugovora: krivicom putnika ili greškom trećeg lica koje nije direktno angažovano od strane pružaoca usluge za pružanje usluge, zbog prinude viši ili nepredviđeni događaji na koje BIG TOURS nije mogao ni na koji način da utiče i čije su posledice neizbežne uprkos vršenju dužne pažnje ili nekim drugim događajima koje BIG TOURS nije mogao da predvidi i prevaziđe;

• da u skladu sa dobrim poslovnim običajima u ovoj oblasti vodi računa o pravima i interesima putnika; • BIG TOURS ne snosi odgovornost za usluge koje putniku pružaju druga lica van okvira opisane usluge;

• da putniku izda potvrdu rezervacije koja sadrži sve elemente zaključenog Ugovora o usluzi.

Član 5.

Kompanija je posvećena
očuvanju i primeni zaštite podataka o ličnosti i privatnosti, kao i autorskih
prava, a u svemu prema pravilima informacione struke, dobrim poslovnim
običajima i u skladu sa važećim propisima Republike Srbije.

Član 6.

Kompanija ni na koji
način ne utiče na sadržaj koji na Platformu postave korisnici ili koji je
nastao agregacijom javno dostupnih podataka, niti garantuje za tačnost ili
upotrebljivost informacija koje su predstavljene kroz dostupan sadržaj.
Isključivu odgovornost za sadržaj imaju treća lica koja su sadržaj postavila,
odnosno od kojih je preuzet.

Kompanija ima pravo,
ali ne i obavezu, da bilo koji sadržaj, u bilo kom trenutku ukloni sa
Platforme, bez obaveze bilo kakvog prethodnog ili naknadnog obaveštenja ili
obrazloženja.

Član 7.

Korisnik usluge iz
paketa pomoći na putu istu može ostvariti putem mobilne aplikacije/Platforme.

Ukoliko na zahtev
Korisnika za uslugu niko od partnera-Profesionalaca ne odgovori, Korisnik može
kontaktirati pozivni centar na broj 19 919 iz Srbije i + 381 11 40-19-919 iz
inostranstva. Ova opcija se automatski prikazuje na strani za pomoć na putu
aplikacije, ukoliko se niko od partnera-Profesionalaca nije javio putem
pretrage iz Platforme.

II DEFINICIJA POJMOVA

Član 8.

Pojmovi upotrebljeni u
ovim Uslovima korišćenja imaju sledeće značenje:

·        
Korisnik
Platforme – 
fizičko lice sa
trajnim ili privremenim boravkom na teritoriji određene države (npr. Republike
Srbije) ili pravno lice sa sedištem na teritoriji određene države (npr.
Republike Srbije) koje je kupilo paket pomoći na putu u predmetnoj
državi. Korisnik koji je fizičko lice može imati samo jedan aktivni paket
pomoći na putu, na broju telefona registrovanom na Platformi; tačnije, paket
pomoći na putu se vezuje za broj mobilnog telefona Korisnika.

·        
Platforma – Platforma opisan u članu 1. ovih
Uslova korišćenja je namenjena posredovanju u pružanju auto-mehaničarskih
usluga i usluga odvoženja vozila, tako što povezuje korisnike kojima je
potrebna usluga, sa Profesionalcima koji te usluge pružaju i koji su
registrovani za obavljanje navedenih delatnosti kod nadležnih institucija.
Korisnik pristupa Platformi registrovanjem; podaci neophodni za registraciju su
ime i prezime, broj telefona i važeća e-mail adresa. Radi boljeg razumevanja,
definicija Platforme je još jednom data u ovom delu Uslova korišćenja, gde se
definišu i pojašnjavaju pojmovi.

·        
Profesionalci – pružaoci usluga pomoći na putu sa kojima
Kompanija ima ugovorenu saradnju. Naziv Profesionalac u smislu ovih Uslova
korišćenja ne označava bilo kakvu titulu, stečeno zvanje ili stručnu spremu,
već samo lice koje se profesionalno bavi nekom od delatnosti koje se tiču
pomoći na putu. Profesionalci imaju zakonsku odgovornost zbog eventualne
nesaobraznosti robe ili usluge koju pružaju Korisniku.  

·        
Vozilo – vozilo za koje se može koristiti paket
pomoći na putu je putničko i lako teretno vozilo do sedam (7) sedišta,
registrovano u zemlji gde je kupljen Smart Drive paket, ukupne mase do 3.5
tona, do 5.5 metara ukupne dužine i 2 metra visine, za koje Korisnik ima pravo
upravljanja. Od mogućnosti korišćenja usluga pomoći na putu u okviru aktivnih
paketa, isključena su sva teretna vozila, kamioni, vozila javnog prevoza,
specijalna vozila, radne mašine, vozila i vučna vozila (sve vrste prikolica
preko 750 kg nosivosti), kao i sva kombi vozila. Prikolice do 750 kg su
pokrivene aktivnim paketom, prikolice većih gabarita se mogu prevoziti uz
plaćanje po važećem Smart Drive cenovniku.

Vozilo mora biti
registrovano, ne može imati probne ili privremene tablice i mora biti osigurano
prema važećoj zakonskoj regulativi.

·        
Kvar – označava situaciju tokom trajanja
paketa pomoći na putu gde je pokretanje vozila nemoguće zbog mehaničkog ili
električnog kvara, uključujući i neispravan akumulator, probušenu/ravnu gumu,
požar, poplavu, slučaj pokušaja krađe ili vandalizam.

·        
Mesto
kvara 
– Bilo koja lokacija
na asfaltiranim državnim putevima 1., 2. ili 3. reda, na kojoj je Korisnik
doživeo havarijski kvar (isključuju se šumski i planinski putevi, kao i ostali
nerazvrstani putevi, koji nisu u planu i programu održavanja organizacija
nadležnih za održavanje puteva). U slučaju javnih I privatnih garaža, Korisnik
je dužan da obezbedi pristup Profesionalcu.

·        
Izlazak
Profesionalca na lice mesta
 –
Ako je korisnik prijavio kvar Kompanija će automatski kroz Servis dodeliti
najbližeg Profesionalca. Nakon potvrde od strane profesionalca koja se
prikazuje korisniku na mobilnom telefonu i potvrde od strane korisnika,
profesionalcu se prosleđuje kontakt telefon, GPS lokacija i udaljenost
korisnika. Korisnik dobija povratnu informaciju o udaljenosti profesionalca,
očekivano vreme dolaska i praćenje profesionalca putem mape.  

·        
Saobraćajna
nezgoda
 – nezgoda koja
se dogodila na putu ili je započeta na putu, u kojoj je učestovalo najmanje
jedno vozilo u pokretu i u kojoj je najmanje jedno lice poginulo ili povređeno
ili je nastala materijalna šteta (član 7., tačka 82 ZOBS).

·        
Popravka
na licu mesta – 
podrazumevaju se manje
popravke za koje nije potreban odlazak u servis; nakon ovakve popravke smatra
se da je usluga izvršena. Detaljnije informacije u vezi sa time koje situacije
se definišu kao manja popravka se nalaze u članu 14. ovih Uslova.

·        
Repatrijacija
vozila –
 Ukoliko nije
moguće izvršiti popravku vozila u servisu Profesionalca u roku od dva radna
dana od prijema vozila u servis Profesionalca, uz potvrdu servisa na
memorandumu, Korisnik ima mogućnost da zatraži prevoz vozila koje je u kvaru na
adresu u matičnoj zemlji ili do željenog servisa pod uslovom da je servis bliži
od mesta boravišta (tačnije, ima pravo na repatrijaciju vozila u zemlju u kojoj
je paket pomoći na putu kupljen). Korisnik je dužan da potvrdi svoje boravište
važećim ličnim dokumentom.

·        
Rent
a car – 
Usluga organizacije
rent a car/zamenskog vozila u određenom vremenskom roku i iznosu po limitu
kupljenog paketa pomoći na putu.

·        
Nastavak
putovanja – 
Usluga organizovanja
nastavka započetog putovanja vozom, autobusom, avionom ili bilo kojim drugim
odgovarajućim prevoznim sredstvom. Kompanija pokriva troškove za sve putnike po
kupljenom paketu pomoći na putu.

·        
Hotelski
smeštaj – 
Usluga organizacije
hotelskog smeštaja u trajanju i iznosu u skladu sa paketom pomoći na putu koji
korisnik poseduje.

·        
Blokiranje
korisničkog naloga
 – ukoliko
registrovani Korisnik sa aktivnim paketom pomoći na putu koristi usluge
Platforme prema potrebi i prijavljuje kvar i/ili šlepanje, gde nakon potvrde
Profesionalca Korisnik zloupotrebljava izabrani paket, Kompanija zadržava pravo
da blokira korisnički nalog na period od 48 sati. U ovom slučaju usluge iz
aktivnog paketa se smatraju iskorišćenima.

·        
Usluga
vuče vozila (šlep)
 – ako je
Korisnik prijavio potrebu za šlepom vozila, Platforma će automatski dodeliti
najbližeg Profesionalca. Nakon potvrde od strane Profesionalca koja se
prikazuje korisniku na mobilnom telefonu i potvrde od strane korisnika servisa,
Profesionalcu se prosleđuje kontakt telefon, GPS lokacija i udaljenost
korisnika servisa. Korisnik servisa dobija povratnu informaciju o udaljenosti
Profesionalca, očekivano vreme dolaska i praćenje Profesionalca putem mape.

·        
Troškovi
putarine
 označavaju
eventualne troškove, putarina prilikom pružanja usluge šlepa vozila.

·        
Posetilac – lice koje putem Interneta pristupi Platformi
u smislu ovih Uslova korišćenja, bez prijave ili registracije na Platformu.
Posetilac može da se upozna sa celokupnim sadržajem dostupnim na Platformi, bez
plaćanja bilo kakve naknade.

·        
Korisnicima usluga koje putem Platforme pruža
Kompanija smatraju se registrovani korisnici.

III- PAKETI POMOĆI NA PUTU

Period aktivacije, početak važenja i trajanje paketa

Član 9.

Početak korišćenja
odabranog paketa pomoći na putu je moguć kada se ispune sledeći uslovi:

1.    period aktivacije paketa je 72 sata, tačnije,
neophodno je da prođu 72 sata od trenutka potvrde kupovine paketa da bi se
usluge iz paketa mogle koristiti – usluge iz paketa pomoći na putu je moguće
koristiti samo ukoliko je paket pomoći na putu aktiviran i to nakon proteka
navedenog roka. Kupovina se smatra potvrđenom kada je proknjižena/odobrena;

2.    prilikom nadogradnje postojećeg paketa pomoći
na putu, neophodno je da prođu 72 sata od trenutka kupovine paketa da bi se
usluge iz nadograđenog paketa mogle koristiti;

3.    nije moguća dopuna/ nadogradnja delimično
iskorišćenog postojećeg paketa;

4.    paket pomoći na putu mora biti kupljen na
teritoriji korisnika, a ukoliko je kupovina izvršena van teritorije korisnika,
paket pomoći na putu smatra se neaktivnim.

Trajanje paketa pomoći na putu, odnosno vremenski period u kojem
isti može biti korišćen nakon potvrde kupovine je 12 meseci.
U navedenom periodu, moguće je izvršiti sledeći broj servisnih zahteva:

a) jedan servisni
zahtev podrazumeva zahtev za uslugu u okviru paketa pomoći na putu, samo
vlasnik paketa može zatražiti uslugu ukoliko je pored vozila.

b) zamena
točka/izlazak servisera je jednak jednom servisnom zahtevu, čak i ako se menja
više od jednog točka, tokom jednog servisnog zahteva.

Način pružanja usluga

Član 10.

Korisnik pristupa
Platformi i koristi Platformu na način opisan u članovima 24.-31. ovih Uslova
korišćenja.

Zahtevi za uslugama u
rokovima većim od 24 sata nakon kvara mogu se delimično ili u potpunosti
odbiti.

Odgovornost i ograničenje odgovornosti Kompanije

Član 11.

Kompanija je garant
pružanja usluga sadržanih u paketima pomoći na putu koja se ostvaruje kroz
partnersku mrežu na teritoriji Republike Srbije, odnosno Evrope kao geografskog
pojma, u skladu sa zaključenim ugovorima sa partnerima – Profesionalcima.

Kompanija ne garantuje da će popravka u bilo kom garaži/servisu
biti tokom radnog vremena, ili da popravke mogu početi odmah (opterećenost
servisa, verski i državni praznici, vikend). Kada će servis/garaža preduzeti
vrstu potrebnih popravki, Kompanija ne može garantovati.

Kompanija ne može
preuzeti odgovornost za popravke u bilo kom servisu/garaži jer se ugovor za
takve popravke zaključuje između Korisnika i servisa/garaže, osim u slučaju
pokrića prema kupljenom paketu do limita koji je definisan predmetnim paketom.
Ukoliko troškovi popravke prelaze navedeni limit, korisnik je dužan da doplati
razliku do ukupne cene popravke, u vezi sa čim je upoznat nakon dijagnostike
kvara.

Uslovi za korišćenje usluga

Član 12.

Uslovi koji
kumulativno moraju biti ispunjeni da bi se koristile usluge iz paketa:

1.    Odabrani paket mora biti plaćen i aktivan;

2.    Usluge moraju biti zatražene u okviru
Platforme u skladu sa aktivnim paketom koji Korisnik poseduje;

3.    Korisnik mora biti rezident zemlje u kojoj je
kupljen paket;

4.    Vozilo za koje se pruža usluga pomoći na putu
mora biti registrovano i nije u mogućnosti kretati se na sopstveni pogon.

IV- USLUGE POMOĆI NA PUTU

Korisnik paketa, putnici, stvari u vozilu i prevoz životinja

Član 13.

Korisnik paketa

Korisnik paketa pomoći
na putu mora biti prisutan na mestu gde se vozilo za koje se traži
usluga/servis nalazi; ukoliko nije prisutan, usluga ne može biti pružena, osim
u slučaju teže saobraćajne nezgode kada je Korisnik hospitalizovan.

U slučaju da prilikom
prijave kvara ili saobraćajne nezgode operater iz pozivnog centra Kompanije
posumnja da je Korisnik pod dejstvom alkohola ili droga, Kompanija ima
diskreciono pravo da ne pruži uslugu Korisniku.

Ukoliko Korisnik sa
namerom zloupotrebljava Platformu i otkazuje usluge koje je odabrao, paket
pomoći na putu će biti deaktiviran sa aktivnog paketa korisnika.

Putnici

Vozilo ne sme
prevoziti više putnika nego što je to navedeno u registracionom dokumentu
vozila. Svaki putnik mora imati odvojeno fiksno sedište, postavljeno prema
specifikaciji proizvođača i svako dete mora posedovati pravilno namešteno dečje
sedište.

Stvari u vozilu

Korisnik je u svakom
trenutku odgovoran za brigu o svojim ličnim stvarima, prtljagu, robi u okviru
vozila ili na vozilu. Kompanija ne preuzima odgovornost za bilo kakav gubitak
ili oštećenje na njima.

Prevoz životinja

Prevoz životinja nije
dozvoljen u vozilima Profesionalaca, osim u individualnim slučajevima kada
Profesionalac sam obezbeđuje prevoz životinja. Svaka životinja može ostati u
Korisnikovom vozilu na rizik Korisnika. Kompanija ne preuzima odgovornost za
povrede životinja ili oštećenja koja su nastala prilikom kvara. Stoka se ne
može prevoziti. Troškovi koji se odnose na životinje se ne refundiraju.

Pregled uslova za korišćenje usluga pomoći na putu

Član 14.

Kod usluge vuče vozila
(šlepa), ukupna kilometraža se obračunava od mesta kvara/saobraćajne nezgode do
dogovorene destinacije odobrene od strane Operativnog centra Kompanije.

Kod šlepa vozila
troškovi putarine su pokriveni pretplatom za paket pomoći na putu, izuzev u
slučaju prolaska kroz privatne deonice auto-puta (izuzetak je naveden i u članu
15., stav 2, tačka 3 ovih Uslova korišćenja).

Kod popravke na licu
mesta ukupna kilometraža se obračunava od lokacije najbližeg Profesionalca do
lokacije gde je zatražena usluga. Platforma automatski vrši praćenje
Profesionalca radi transparentnosti pružanja usluge.

Popravka na licu mesta
obuhvata sledeće usluge:

·        
Zamena točka na licu
mesta, ukoliko Korisnik ima zamenski točak,

·        
Jump-start akumulatora i njegova zamena na licu
mesta (rad mehaničara),

·        
Dijagnostika manjeg
elektronskog kvara,

·        
Dosipanje goriva i
istakanje pogrešno sipanog goriva.

Za svaku dodatnu
uslugu Profesionalca, nakon naplate (ukoliko lice koje koristi uslugu nema
aktivan paket), korisniku usluge će biti ispostavljen račun u digitalnom
formatu na registrovanu e-mail adresu.

Ukoliko Korisnik sam
organizuje neku od usluga iz paketa pomoći na putu, bez dobijenog odobrenja od
strane Kompanije, ista neće moći biti realizovana.

Šta nije obuhvaćeno paketima pomoći na putu

Član 15.

Paketi pomoći na putu
ne obuhvataju sledeće usluge:

1.    kupovinu novih ili polovnih pneumatika,
kupovinu stakala (vetrobransko, leptir, bočnih stakala i spoljnih i unutrašnjih
retrovizora);

2.    kupovinu novog akumulatora;

3.    troškove goriva, kod dosipanja;

4.    izradu dodatnog ključa;

5.    donošenje novog pneumatika na lice mesta, kao
ni kupovinu novog pneumatika u vulkanizerskim servisima;

6.    popravku klima-uređaja, kao ni redovno
održavanje;

7.    rutinsko servisiranje i održavanje vozila;

8.    naknade za skladištenje vozila ukoliko to nije
obuhvaćeno korisničkim paketom;

9.    skladištenje i čuvanje karavana ili prikolice;

10. zamenski rezervni točak ukoliko Korisnik nema
servisnu rezervnu gumu koju daje proizvođač;

11. bilo kakve naknade za korišćenje Korisnikovog
vozila za poslovanje, komercijalno putovanje, iznajmljivanje i slično;

12. iznajmljivanje minibusa, karavana ili
prikolica, motocikala ili kombija;

13. popravku kvarova koji nastaju zbog aktivnosti
koje nisu predmet pravila puta, na primer: skupovi, trke u automobilima,
korišćenje trkačkih staza ili drugih formalnih ili neformalnih trka;

14. popravku kvarova nastalih usled preopterećenja
vozila prema zakonima u zemlji u kojoj se vozilo koristi;

15. bilo kakve naknade za korisnikovo vozilo, ako
nije zakonski oporezovano, osigurano uz važeću registracionu nalepnicu koja je
propisana zakonom ili se ne koristi u skladu sa uputstvima proizvođača;

16. popravku ili zamenu sijalica u toku trajanja
vidljivog dela dana (zamena xenon sijalica, farova, balasta),
u bilo kojoj situaciji jer isti zahtevaju specijalizovan servis ili posebnu
obuku mehaničara/servisera. Zamena sijalica je moguća samo kada Korisnik
poseduje zamensku sijalicu;

17. servis vozila koja nisu u voznom stanju van
puta. Ako se uzme u obzir, postupajući razumno, da je vozilo u stanju gde je
nemoguće pružanje servisne usluge ili ugrožava bezbednost Profesionalca,
Kompanija može odbiti pružanje usluge. Ako Korisnik može dokazati da je vozilo
na putu, biće pružene usluge; 

18. bilo koji zahtev koji je ili može biti pod
uticajem alkohola ili droga.

Sledeći slučajevi se
smatraju zloupotrebom Platforme/paketa pomoći na putu:

1.    ukoliko vozilo nije bilo u već pokrenutoj
asistenciji po osnovu paketa pomoći na putu kroz Platformu, a zatražena je
usluga šlepa iz servisa koji nije prethodno uključen u proces asistencije;

2.    prevoz vozila sa auto-placeva, novih ili
polovnih automobila, sa ili bez važeće registracije na adresu;

3.    VPN – svaka izmena geolokacije korisnika u
odnosu na stvarnu geolokaciju se smatra zloupotrebom paketa podrške na
putu/Platforme.

Takođe, sledeće usluge
se dodatno naplaćuju:

1.    kod vuče vozila (šlepa), svaki kilometar van
uslova navedenih u paketima za pomoć na putu, Platforma automatski obračunava
prema važećem cenovniku i dodatne troškove kilometraže snosi Korisnik;

2.    korišćenje specijalne opreme pri izvlačenju
vozila (specijalni mobilni kran za izvlačenja vozila) ili angažovanje dodatne
strane u slučaju udesa;

3.    ukoliko se Korisnik već nalazi na auto-putu u
trenutku kada je zatražena usluga iz paketa pomoći na putu, dužan je da izmiri
svoja dugovanja u vezi sa putarinama;

4.    dodatni troškovi: dodatno osiguranje, prolaz
kroz tunel, prevoz trajektom.

Član 16.

Pored usluga iz člana
15. Uslova korišćenja, paketom pomoći na putu nisu obuhvaćane nadoknade:

·        
nadoknada za oštećenja
ili gubitke direktno ili indirektno uzrokovane ratom, okolnostima sličnim ratu,
službenim dekretima ili krađom;

·        
nadoknada za troškove
oštećenja ili troškove gubitka, pored navedenih u prethodnoj tački;

·        
nadoknada ili bilo
kakva pravna odgovornost ukoliko je direktno ili indirektno uzrokovana
radijacijom ili radioaktivnom kontaminacijom, toksičnom kontaminacijom;

·        
nadoknada za gubitak,
uništenje ili oštećenje uzrokovano udarnim talasima aviona ili drugih letelica;

·        
nadoknada za oštećenja
nastala na auto-trkama, skupovima, testiranjima brzine i trajnosti ili u vezi
sa bilo kojim treningom i pripremama;

·        
nadoknada za oštećenja
ili povrede uzrokovane namerno od strane Korisnika ili koje su uzrokovane
učešćem Korisnika u kriminalnim radnjama, odnosno nastalim namernim kršenjem
ili nepridržavanjem zakona i ostalih propisa zemlje gde se Korisnik nalazi na
putu.

Ograničenja korišćenja i isključenja važenja paketa pomoći na
putu

Ograničenja korišćenja

Član 17.

Korišćenje paketa
pomoći na putu podleže određenim ograničenjima:

1.    maksimalan broj zahteva za uslugama koje
Korisnik može koristiti zavisi od paketa pomoći na putu koji poseduje;

2.    svaki paket ima ograničenje na maksimalni broj
usluga koje se mogu izvršiti tokom perioda važenja paketa;

3.    svaki zahtev koji Korisnik zatraži i nakon
dolaska Profesionalca isti otkaže, smatraće se da je realizovan i da je
servisna usluga iskorišćena jer je Kompanija u obavezi da plaća svaki izlazak
Profesionalaca, sa ili bez nastavka servisa. Kompanija zadržava pravo da
poručenu, a neiskorišćenu uslugu posmatra kao iskorišćenu.

Isključenje važenja

Član 18.

Sledeći uslovi važe za
sve delove paketa i ako ih se Korisnik ne pridržava, Kompanija uz obrazloženje
može odbiti pružanje usluge:

1.    u slučajevima kvara uzrokovanog neispravnom
komponentom i/ili delom od strane proizvođača, Korisnik mora ugasiti automobil,
tako da na primer greška u klimatizaciji sama po sebi ne predstavlja kvar, a
upaljena lampica upozorenja takođe ne predstavlja uvek kvar – greška ne utiče
na vozno stanje vozila;

2.    ukoliko je Korisnik zatražio usluge kako bi
izbegao troškove popravke vozila, Kompanija neće pokriti takve troškove;

3.    ukoliko je vozilo pretovareno van okvira
registracionog dokumenta, Kompanija može organizovati dodatni servis sa većom
tonažom servisnog kamiona, ali će Korisnik snositi dodatne troškove;

4.    kompanija ne preuzima odgovornost za bilo
kakve gubitke koji nastaju tokom pružanja usluga, a koji nisu izričito
pokriveni odabranim paketom kao gubici za koje odgovara Kompanija (na primer,
Kompanija ne odgovara za izgubljenu dobit);

5.    paketi pomoći na putu ne pokrivaju dodatne
zahteve za popravku vozila koji nisu neophodni za nastavak putovanja.

Nemogućnost pružanja i prekid pružanja usluga

Član 19.

U naročito teškim
objektivnim situacijama, kao što su građanski nemiri, rat, oružani sukobi bez
zvanične objave rata, ekstremne vremenske nepogode, vršenje usluga pomoći na
putu može biti prekinuto.

Organizacija pogodnosti i dodatne usluge

Organizacija
pogodnosti iz paketa pomoći

Član 20.

Ukoliko Kompanija
organizuje taksi, prevoz, hotel ili slične pogodnosti u okviru paketa pomoći na
putu, pravilo je da se pronalazi odgovarajuća, najpovoljnija opcija dostupna u
datom trenutku. Kompanija ne odgovara za kvalitet usluge svakog hotela ili
rezervisanog taksi vozila. Takođe, Kompanija ne može biti odgovorna za proveru
stanja svakog vozila ili kvaliteta usluge koje pruža svaki pružalac usluga.

Dodatne usluge

Član 21.

Kompanija može da
posreduje u pružanju dodatnih usluga koje nisu uključene u paket pomoći na
putu, kao što je na primer organizovanje dostave kada Korisnik:

1.    Kupuje rezervne delove koji su neophodni;

2.    Produžava vreme boravka ili

3.    Kupuje staklo da bi se popravilo vozilo.

Sve dodatne usluge se
plaćaju pre izvršenja usluge, nakon obostranog usaglašavanja.

Repatrijacija vozila

Član 22.

Ukoliko u inostranstvu
nije moguće izvršiti popravku vozila u servisu Profesionalca u roku od dva
radna dana od dana prijema u servis, uz potvrdu servisa na memorandumu,
Korisnik ima mogućnost zatražiti prevoz vozila koje je u kvaru na adresu u
matičnoj zemlji (tačnije, ima pravo na repatrijaciju vozila u zemlju u kojoj je
paket pomoći na putu kupljen), pod sledećim uslovima:

·        
procenjena vrednost
popravke i prevoza vozila nije veća od procenjene vrednosti vozila po katalogu
Centra za motorna vozila (CMS);

·        
po proceni
Profesionalca nije nastupila totalna šteta.

U slučaju da su uslovi
iz stava 1 ovog člana ispunjeni i Korisnik se opredeli za opciju repratrijacije
vozila, procedura je sledeća:

·        
potrebno je da
kontaktira Operativni centar Kompanije kako bi se ova usluga organizovala;

·        
potrebno je da vozilo
ostavi kod Profesionalca;

·        
u vezi sa prethodnom
tačkom, neophodno je da Korisnik kod Profesionalca ostavi svu dokumentaciju
vezanu za vozilo (uključujući ovlašćenje od vlasnika vozila za Profesionalca,
ukoliko vlasnik vozila ne ide sa vozilom, te fotokopiju pasoša vlasnika vozila,
izveštaj policije u slučaju saobraćajne nezgode), kao i da preda ključeve od
vozila;

·        
potrebno je da
isprazni vozilo od stvari.

Pružalac usluge
(Profesionalac) ne odgovara za stvari koje se nalaze u vozilu, u slučaju da ih
Korisnik ostavi u vozilu suprotno tački 4 iz stava 2 ovog člana. Takođe,
zabranjen je prevoz putnika u vozilu koje se prevozi na ovaj način.

Maksimalni rok u kojem
se vrši repatrijacija vozila je 10 (deset) radnih dana od dana kada je
repatrijacija odobrena.

Karavani i prikolice

Član 23.

Servis karavana i
prikolica preko 750 kg nosivosti nije uključen u paket pomoći na
putu. Servis karavana i prikolica koji su posebno parkirani ili su u kvaru
takođe nisu uključeni u paket pomoći na putu.

Ako Korisnik vuče
karavan ili prikolicu, ukoliko je to dodatno zatraženo, biće obavešten naknadno
o dodatnim troškovima koji padaju na teret korisnika i doplaćuju se.

Kompanija će obezbediti servisne usluge koje su na raspolaganju
u skladu sa politikom Kompanije u odnosu na karavan ili prikolicu. 

Kompanija ne može
organizovati zamenski karavan ili prikolicu, niti voziti vozila sa vučnim
šipkama (kruta veza/ruda), pa će Korisnik morati da napusti karavan ili
prikolicu sa vozilom dok se popravlja. 

Ukoliko je moguće
organizovati prevoz prikolice ili karavana uz vozilo, troškovi dodatnog prevoza
padaju na teret Korisnika. Kompanija ne garantuje dodatni prevoz prikolice ili
karavana ukoliko to nije moguće.

Kompanija ne pokriva
ležarine za prikolice ili karavane ni u kom slučaju.

V- NAČIN UPOTREBE PLATFORME

Član 24.

Platforma sadrži
podatke o privrednim subjektima koja se pretežno bave delatnostima iz oblasti
servisiranja automobila, auto-mehaničarskih usluga, usluga odvoženja vozila
(šlep službi), a koje su ti privredni subjekti dostavili. Kompanija može vršiti
agregaciju podataka o privrednim subjektima iz javno dostupnih izvora, odnosno
koje je javno objavila neka od zvaničnih državnih institucija ili koje je
privredni subjekat objavio sam o sebi.

Član 25.

Sadržaj koji Korisnici
postavljaju putem Platforme, bez obzira na oblik sadržaja (tekst, audio, video,
i slično) mora biti tačan i ispravan. Za tačnost i ispravnost unetih podataka,
odgovara isključivo Korisnik koji je podatak uneo. Tačnost unosa podrazumeva da
dolaze iz nekog kompetentnog izvora i/ili ličnog iskustva Korisnika. Ispravnost
podrazumeva gramatičku, pravopisnu i činjeničnu ispravnost.

Svako korišćenje
Platforme, u celosti ili bilo kog njenog dela koje nije u skladu sa Uslovima
korišćenja, smatraće se zloupotrebom usluga koje pruža Kompanija i kršenjem Uslova
korišćenja.

Član 26.

Korisnik usluge iz paketa pomoći na putu uslugu može ostvariti
jedino putem Platforme.

Ako Korisnik ima potrebu za bilo kojom od ponuđenih usluga iz
paketa pomoći na putu, Kompanija će automatski kroz Platformu, upotrebom odgovarajućeg
algoritma, dodeliti najbližeg Profesionalca. Nakon potvrde od strane
Profesionalca o čemu se Korisnik obaveštava putem Platforme, Profesionalcu se
prosleđuje kontakt telefon, GPS lokacija i udaljenost Korisnika. Korisnik
dobija povratnu informaciju o udaljenosti Profesionalca, očekivano vreme
dolaska i geolokacijsko praćenje Profesionalca putem mape na Platformi.
Profesionalac za mesto intervencije može imati samo GPS lokaciju dobijenu kroz
Platformu. Da bi ostvario pravo na bilo koju uslugu iz paketa Korisnik mora
biti fizički prisutan u/ili pored vozila, jer pravo na korišćenje usluga iz
paketa pripada Korisniku (a ne vozilu). Izuzetno, ukoliko Korisnik
usluge iz paketa pomoći na putu nije u mogućnosti da ostvari izabranu uslugu
putem aplikativnog dela Servisa, Kompanija pruža usluge pozivnog centra kao deo
Servisa, koji je dostupan putem broja 19 919 iz Srbije i + 381 11 40-19-919 iz
inostranstva). 
U slučaju potrebe za navedenim, ovakva opcija se
automatski prikazuje na strani aplikacije.

Ukoliko Korisnik na
mobilnom telefonu nema pristup internetu, u trenutku pokretanja Platforme na
ekranu će se pojaviti šestocifreni kod ili broj mobilnog telefona koji je
potrebno da Korisnik izdiktira operateru pozivnog centra Kompanije, a čime se
potvrđuje status Korisnika.

Član 27.

Prilikom registracije
i po svakom pojedinačnom pristupu Platformi (prijavljivanjem na Platformu),
Servis Korisniku automatski šalje SMS poruku sa kodom koji sadrži 6 cifara, na
broj mobilnog telefona koji Korisnik koristi, odnosno putem kojega je izvršena
registracija.

Unosom ispravnog
šestocifrenog broja Korisniku se odobrava pristup Platformi. 
Korisnik pristupa Platformi isključivo korišćenjem svojih pristupnih podataka,
što podrazumeva da sa druge strane neće koristiti tuđe pristupne podatke ili
davati svoje korisničke podatke trećem licu. Korisnik može obavestiti Kompaniju
ukoliko posumnja na neovlašćeno korišćenje svojih pristupnih podataka.

Član 28.

Kompanija će u slučaju
kada zahtev bude istaknut od strane Korisnika, kada okolnosti ukazuju da je
nastala ili je izvesno da može nastati povreda, a vodeći računa o zaštiti prava
ličnosti, privatnosti, svojinskih prava i prava intelektualne svojine bez
odlaganja:

·        
na obrazložen zahtev,
potkrepljen odgovarajućom dokumentacijom, ukloniti sadržaj tako da ne bude
javno dostupan, a sadržaj sačuvati za potrebe dokazivanja;

·        
na zahtev nadležnog
organa, dostaviti podatke o korisniku čiji unos krši neko od navedenih ili
drugih prava, a sve u skladu sa propisima Republike Srbije.

Član 29.

Kompanija u okviru
Platforme prenosi elektronske poruke koje su joj predate od strane Korisnika,
ali ni na koji način: ne inicira njihov prenos, ne vrši odabir podataka ili
dokumenata koji se prenose, ne izuzima ili menja podatke u sadržaju poruka ili
dokumenata, niti odabire primaoca prenosa – Profesionalca.

Platforma vrši
geografsko lociranje korisnika pomoću GPS tehnologije i informaciju o lokaciji
korisnika Platforme kome je potrebna usluga prosleđuje Profesionalcu kojeg
Platforma odabira upotrebom odgovarajućeg algoritma, a prema udaljenosti,
vremenskom intervalu dolaska, saobraćajne gužve i dostupnosti Profesionalca.
Nakon potvrde od strane Profesionalca, Korisnik i Profesionalac – pružalac
usluge stupaju u direktan pravni odnos, a Platforma Korisniku u realnom vremenu
prikazuje cenu, udaljenost Profesionalca od Korisnika i očekivano vreme dolaska
na lokaciju koju je korisnik naveo u prijavi.

Član 30.

Kompanija zadržava
pravo izmene, ukidanja (privremeno ili trajno) bilo kog elementa Platforme,
odnosno usluga koje pruža, kao i sadržaja odnosno unosa, bez obzira na to ko je
autor i bez prethodnog odobrenja ili obaveštenja, uz primenu dobrih poslovnih običaja.

Pravo izmene iz stava
1 ovog člana se ne odnosi na stečena prava Korisnika, odnosno na aktivne pakete
pomoći na putu. Kompanija može izmeniti aktivni paket pomoći na putu samo i
isključivo na zahtev Korisnika i to samo onda kada postoje tehnički uslovi za
takvu izmenu.

Član 31.

Sve vremenske
odrednice i rokovi prikazani kroz Platformu, kao i vremenska zona i radni dani
računaju se prema važećim propisima Republike Srbije.

Obnavljanje paketa i nadogradnja paketa pomoći na putu

Član 32.

Najranije 30 dana pre
isteka perioda važenja korisničkog paketa, Korisnik može obnoviti svoj paket,
koji počinje da mu važi po isteku postojećeg paketa, bez perioda aktivacije
(72h). Takođe, u slučaju da Korisnik obnovi paket u periodu do 30 dana po
isteku paketa, paket počinje da važi po izvršenoj uplati, bez perioda
aktivacije (72h).

Paket se može obnoviti
kupovinom novog na prodajnom mestu, ili kroz aplikaciju.

Korisnik može
nadograditi svoj paket na širu teritorijalnu i uslužnu pokrivenost u svakom
trenutku putem aplikacije ili nadogradnjom na prodajnom mestu. Nadogradnjom se
ne produžava vremensko važenje, odnosno ne vrši se obnova paketa. Period
važenja takve nadogradnje je do isteka perioda prethodnog paketa.

Član 33.

Korisnik može
nadograditi svoj paket u svakom trenutku trajanja važećeg paketa, ukoliko nije
iskoristio ni jednu uslugu iz postojećeg/aktivnog paketa. Nadogradnjom se ne
menja period važenja paketa.

Korisnik može odabrati
nadogradnju svih postojećih paketa pomoći na putu kroz aplikaciju ili na
prodajnom mestu. Ukoliko Korisnik ima problema u postupku nadogradnje, može se
obratiti službi Korisničke podrške na adresu elektronske pošte office@smartdrive.rs
u pisanoj formi, sa zahtevom za nadogradnjom paketa. Služba Korisničke podrške
obaveštava Korisnika putem elektronske pošte o izvršenoj nadogradnji paketa
pomoći na putu.

Nadogradnja je
omogućena isključivo na teritoriji Korisnika i nije važeća ukoliko Korisnik
naknadno u inostranstvu doplaćuje i nadograđuje paket. Ovakvi slučajevi će se
smatrati zloupotrebom i Kompanija zadržava pravo da ne prizna nadogradnju.

Ukoliko Korisnik koji
se nalazi u inostranstvu zatraži pomoć sa postojećim paketom koji ne
podrazumeva inostranstvo, Kompanija može organizovati prevoz, u kojem slučaju
troškovi padaju na Korisnika. Naime, u odgovoru na njegov zahtev, Korisniku će
biti predstavljeni troškovi i po dobijanju pisanog odobrenja od Korisnika,
takva usluga će biti pružena.

Član 34.

U slučaju da Korisnik
želi kupiti novi paket, a postojeći je u statusu “partly used” (delimično iskorišćen),
neophodno je da Korisnik kupi novi paket, koji će važiti nakon isteka
postojećeg, delimično iskorišćenog paketa.

Član 35.

Kompanija zadržava
pravo izmene Cenovnika i paketa, uz blagovremeno obaveštavanje putem Interneta
i poštovanja dobrih poslovnih običaja.

Deaktivacija paketa

Član 36.

Korisnik sam može
deaktivirati paket kroz Platformu (aplikaciju) i prilikom deaktivacije treba da
se složi sa Uslovima korišćenja.

Ocenjivanje usluga od strane Korisnika

Član 37.

Radi boljeg pružanja
usluga, Korisnik je u mogućnosti da oceni svaku uslugu, tako što će ocenama od
1 do 5 (gde je 1 najniža, a 5 najviša ocena) oceniti profesionalce sa kojima je
kontaktirao.

Platforma automatski
obračunava i Kompaniji prikazuje prosečnu korisničku ocenu za svakog Profesionalca
ponaosob.

Kompanija zadržava
diskreciono pravo poništavanja dodeljenih ocena, kao i pravo da u svakoj
pojedinačnoj situaciji ne poništi ocenu.

VI – UNOS I IZMENA PODATAKA U PLATFORMU

Registracija Korisnika i prijava na Platformu

Član 38.

Samu registraciju
Korisnika, kao i sav sadržaj (broj mobilnog telefona, adresa korisnika, e-mail
adresa korisnika, marka i tip vozila) koji Korisnik postavlja na Platformu
Kompanija ne moderira, modifikuje, niti na bilo koji način utiče na navedeni
sadržaj, tako da Korisnik ima isključivu odgovornost i snosi sve pravne
posledice koje iz njegovog sadržaja na Platformi mogu da proisteknu.

Svakom pojedinačnom
prijavom na Platformu Korisnik dobija pristup svom nalogu na Platformi i
mogućnost korišćenja Platforme, koju Korisnik može da podesi prema dostupnim
opcijama Platforme.

Izmena podataka u Servisu i deaktivacija paketa

Član 39.

Korisnik može bez bilo
kakvog obrazloženja ili obaveštenja, u bilo koje doba izvršiti promene koje se
odnose na:

·        
adresu elektronske
pošte (e-mail adresu) registrovanog korisnika;

·        
podatke o vozilu
(marka, model i godina proizvodnje);

·        
podatke o registarskom
broju vozila.

Korisnik ne može
izvršiti prenos korisničkog naloga, niti promeniti paket pomoći na putu tako da
glasi na tuđe ime. 

Korisnik može bez bilo
kakvog obrazloženja, u bilo koje doba, ukinuti svoj status korisnika
podnošenjem zahteva za brisanje svog korisničkog naloga, ukoliko nema aktiviran
paket pomoći na putu. 

Izmena podataka o
vozilu

Budući da je paket
pomoći na putu vezan za osobu, a ne za vozilo, moguće je menjati podatke o
vozilu ali ne i dok su vozilo/korisnik u inostranstvu, tačnije, van zemlje
prebivališta/registracije.

Izmena podataka o
Korisniku

Takođe, nije moguće
menjati korisnika paketa pomoći na putu, tako da se umesto lica na koje se vodi
paket pomoći na putu registruje neko drugo lice.

Promena broja telefona

Ukoliko se menja broj
telefona koji je naveden prilikom registracije/aktivacije paketa pomoći na
putu, novi period aktivacije od trenutka izmene broja telefona u sistemu je 10
dana.

Tretman sadržaja postavljenog na Platformi

Član 40.

Postavljanje sadržaja
na Platformu ni na koji način ne ograničava Korisnika da isti sadržaj postavi
ili javno saopšti na drugom mestu. Korisnik može istovremeno postavljati
različit sadržaj. Korisnik može bez bilo kakvog obrazloženja ili obaveštenja, u
bilo koje doba, obrisati ili izmeniti sadržaj koji je postavio. Kompanija će
takav sadržaj obrisati ili izmeniti istog trenutka, osim sadržaja koji se
nalazi u rezervnim kopijama koje se sistemski generišu i na čiji sadržaj ne
može da utiče. 

Postavljanjem sadržaja
na Platformu, Korisnik bezuslovno i neopozivo ovlašćuje Kompaniju da sadržaj
prenese ovlašćenim Profesionalcima u cilju pružanja usluga, kao i da sadržaj
ukloni bez prethodnog ili naknadnog obaveštenja ili obrazloženja.

Korisnik zadržava sva
autorska i srodna prava na sadržaju kojeg je autor. Korisnik garantuje da je
vlasnik odnosno korisnik svih neophodnih autorskih prava na celokupnom
sadržaju, kao i svim njegovim pojedinim delovima, koji postavlja na Platformu.
Za svako eventualno kršenje autorskog ili srodnog prava do kojeg može doći
činjenjem ili nečinjenjem korisnika, kao i drugih prava intelektualne svojine,
odgovara isključivo Korisnik koji je sadržaj postavio. 

Otkazivanje paketa od strane Korisnika

Član 41.

U slučaju da je paket
podrške na putu aktiviran, Korisnik ga može bez bilo kakvog obrazloženja
otkazati u roku od 14 dana od aktivacije paketa, ukoliko nije iskorišćena niti
jedna usluga obuhvaćena paketom. U navedenom slučaju paket će biti poništen i
novac će, uz umanjenje za bankarske troškove transfera biti refundiran
korisniku. Ukoliko je neka od usluga korišćena na zahtev korisnika, paket će
biti poništen bez refundacije sredstava, a kako bi Korisnik mogao da aktivira
novi paket pomoći na putu.

U toku godinu dana od
aktivacije paketa moguće je sprovesti najviše dve deaktivacije paketa.

VII – CENE USLUGA I PLAĆANJA

Član 42.

Cene usluga navedene u
paketima koje pružaju Profesionalci formira Kompanija, kao jedinstvene cene za
određenu teritoriju.

Član 43.

Plaćanje cene usluge
koju je izvršio Profesionalac, moguće je na sledeće načine:

1.    Za Korisnike koji su od Kompanije kupili paket
pomoći na putu, Kompanija snosi troškove usluga iz kupljenog paketa, dok
Korisnik eventualne dodatne usluge (koje nisu obuhvaćene paketom) plaća nakon
izvršene dodatne usluge gotovinskom uplatom Profesionalcu ili putem dostupnih
elektronskih plaćanja uplaćuje Kompaniji;

 

2.    Lica koja ne poseduju neki od paketa pomoći na
putu koje nudi Kompanija plaćaju cenu nakon izvršene usluge gotovinskom uplatom
Profesionalcu u skladu sa cenovnikom pripadajuće teritorije na kojoj se usluga
izvršava putem Platforme ili putem dostupnih elektronskih plaćanja uplaćuje
Kompaniji.

 

Član 44.


Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: platnim karticama – VISA, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i OTP BANKA i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice. 

 

Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu.

 

Transkacija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi pripremljeni za transport i predati kurirskoj službi. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana , novac rezervisane na Vašem računu se oslobadjaju i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu porudžbinu, i izvršiti plaćanje vezano za njih. 

 

Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.

U slučaju povraćaja sredstava Korisniku koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Kompanija je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev Kompanije obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. Na izvodu banke pojavljuje se tekst «Smart Drive usluga». 

Prilikom plaćanja gotovinskom uplatom Profesionalcu, Korisnik plaća obračunati iznos Profesionalcu prema računu koji mu Profesionalac dostavlja.

VIII – ZAŠTITA PODATAKA O LIČNOSTI

Član 45.

Pravilnik o zaštiti
podataka o ličnosti je sastavni deo ovih Uslova korišćenja i dostupan je na
adresi http://smartdrive.rs/pravilnik-o-zastiti-podataka-o-licnosti.

Član 46.

Kompanija vrši obradu
neophodnih podataka onih lica koja su dala pristanak za obradu, u za to jasno
određenu svrhu, na zakonom dozvoljen način, tako da lice na koje se podaci
odnose ne bude određeno ili odredivo i nakon što se ostvari svrha obrade, a u srazmeri
sa svrhom obrade.

Član 47.

Kompanija može, u
skladu sa zakonom i Pravilnikom o zaštiti podataka o ličnosti, prikupiti
određene podatke o posetama dobijene tokom korišćenja Platforme. Ove podatke
Kompanija može da koristi kako bi imala informacije kojima bi poboljšavala
svoju uslugu informacionog društva i Platformu i dodatno ih usmerila i
prilagodila posetiocima i Korisnicima.

Član 48.

Kompanija ne prikuplja
podatke o platnim karticama Korisnika. Prilikom unošenja podataka o platnoj
kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj
(kriptovanoj) formi upotrebom PCI DSS 3.1 standarda, kao trenutno
najsavremenije kriptografske tehnologije. 
Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica čiji je
Nivo 1 provajder platnih usluga, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na
stranicama provajdera. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu
dostupni Kompaniji ili trećim licima.

Član 49.

Sva opšta akta
Kompanije moraju biti u skladu sa Pravilnikom o zaštiti podataka o ličnosti.
Ukoliko neki opšti akt Kompanije nije u skladu sa ovim Pravilnikom u pogledu
zaštite podataka o ličnosti, primenjuju se odredbe navedenog Pravilnika.

Član 50.

Korisnik je saglasan
da mu Kompanija može periodično slati obaveštenja koja se odnose na sadržaj
Platforme, kao i obaveštenja koja se tiču Platforme i Kompanije, kao i reklamna
obaveštenja.

IX – AUTORSKO PRAVO

Član 51.

Kompanija ima
isključivo autorsko pravo i prava intelektualne svojine na Platformi, kao i na
svim pojedinim elementima koji ga čine, kao što su: tekst, vizuelni i audio
elementi, vizuelni identitet, podaci i baze podataka, programski kod i drugi
elementi servisa kojih je Kompanija autor.

Član 52.

Neovlašćeno korišćenje
bilo kog dela Platforme ili Platforme u celini, bez izričite prethodne dozvole
u pisanoj formi izdate od Kompanije kao nosioca isključivih autorskih prava,
smatraće se povredom autorskih prava Kompanije i podložno je pokretanju svih
zakonom predviđenih postupaka zaštite predmetnih prava.

Član 53.

Platforma može
sadržati i elemente na kojima isključiva autorska prava, pravo na korišćenje
žiga i druga prava intelektualne svojine imaju druga lica, kao što su sadržaji
korisnika Platforme, agregirani javno dostupni sadržaj, sadržaj poslovnih
partnera, oglašivača i slično. Druga lica imaju isključivu odgovornost za
sadržaj na kojem su nosioci tih prava, bez obzira na to što se takav sadržaj
nalazi na Platformi Kompanije, a u skladu sa odredbama članova 39. i 40. ovih
Uslova korišćenja.

Član 54.

Postavljanjem sadržaja
na Platformu, Korisnik je saglasan da isti postane vidljiv svakom posetiocu
Platforme, pod uslovima i na način iz ovih Uslova korišćenja. Dalje prenošenje
sadržaja drugih lica ili dela sadržaja sa bilo kog dela Platforme je dozvoljeno
samo uz obaveznu izričitu prethodnu saglasnost Kompanije, uz napomenu da je
sadržaj preuzet sa Platforme, uz naznačenje odgovarajućeg linka na kojem se
preuzeti sadržaj nalazi. Kompanija ima isključivu odgovornost samo za sadržaj
na kojem ima autorska prava.

Član 55.

Svako lice samostalno
snosi odgovornost za sadržaj koji je njegovo autorsko delo, odnosno za sadržaj
koji je samostalno postavilo i putem Platforme učinilo javno dostupnim.

X – SMERNICE ZA KORIŠĆENJE I IZBEGAVANJE ZLOUPOTREBE

Član 56.

Korisnici se obavezuju
da prilikom korišćenja Platforme poštuju ovde navedene Smernice.

Sadržaj koji korisnici
postavljaju putem Platforme, bez obzira na oblik sadržaja (tekst, audio, video,
i slično) mora biti tačan i ispravan, u skladu sa odredbama člana 25. ovih
Uslova korišćenja.

Član 57.

Korisnik odgovara za
postavljeni sadržaj, a naročito ako taj sadržaj, prema diskrecionoj oceni
Kompanije, uključuje (ali nije ograničen na):

·        
otvoreno uvredljiv
sadržaj, ili sadržaj koji promoviše rasizam, netrpeljivost, mržnju, ili fizičko
povređivanje bilo koje vrste, a koje je usmereno na bilo koju grupu, ili
pojedinca,

·        
uznemirava, ili
promoviše uznemiravanje druge osobe,

·        
eksploatiše ljude na
seksualni ili nasilni način,

·        
sadrži nagost,
preterano nasilje, ili uvredljiv sadržaj, ili sadrži vezu do veb-sajtova za
odrasle,

·        
traži lične
informacije od osoba mlađih od 18 godina,

·        
javno objavljuje
informacije koje predstavljaju, ili stvaraju rizik po privatnost, ili bezbednost
bilo koje osobe,

·        
sadrži, ili promoviše
informacije za koje znate da su netačne, ili koje navode na pogrešan zaključak,
ili promovišu nedozvoljene aktivnosti, ili čiji je sadržaj uvredljiv,
zastrašujući, pun pretnji, nepristojan, ili klevetnički,

·        
sadrži, ili promoviše
nedozvoljenu, ili neovlašćenu kopiju zaštićenog rada druge osobe,

·        
uključuje prenos
neželjene pošte, cirkularnih pisama, ili masovne pošte, instant poruka, odnosno
„spam“,

·        
sadrži stranice sa
ograničenim pristupom, ili stranice kojima je moguće pristupiti samo uz pomoć
lozinke, ili skrivene stranice, ili slike (one koje nisu povezane sa drugim
stranicama),

·        
podstiče, ili
promoviše kriminalne aktivnosti, ili poslove, ili pruža uputstva za obavljanje
nedozvoljenih aktivnosti, uključujući, ali ne ograničavajući na izradu, ili
kupovinu ilegalnog oružja, kršenje nečije privatnosti, ili pronalaženje, ili
kreiranje računarskih virusa,

·        
traži lozinke, ili
informacije koje vas lično identifikuju u komercijalne, ili nedozvoljene svrhe
od drugih korisnika,

·        
uključuje komercijalne
aktivnosti i/ili prodaju bez prethodne pisane saglasnosti Kompanije kao što su
takmičenja, lutrija sa nagradama u robi i uslugama, razmena, oglašavanje, ili
piramidalne šeme,

·        
uključuje fotografiju,
ili video zapis druge osobe koju ste objavili bez pristanka te osobe, ili

·        
krši prava na
privatnost, prava na javno objavljivanje, pravo na zaštitu od klevete, autorska
prava, pravo na žig, prava iz ugovora, ili neka druga lična prava.

Član 58.

U nastavku se nalaze
primeri, bez ograničenja bilo koje vrste, aktivnosti koja je nedozvoljena ili
zabranjena na Platformi:

·        
kriminalne, ili
deliktne aktivnosti, uključujući dečiju pornografiju, ili erotiku, prevare,
distribuciju pornografskog sadržaja, distribuciju ili uživanje droge, kockanje,
uznemiravanje, uhođenje, “spam“, piramidalne šeme, Ponzi šeme, slanje virusa,
ili drugih štetnih datoteka, kršenje autorskih prava, povredu patenta ili krađu
poslovne tajne;

·        
oglašavanje
korisnicima ili nuđenje da kupe ili prodaju bilo koje proizvode ili usluge
preko neovlašćenih ili nedozvoljenih načina korišćenja Platforme;

·        
zaobilaženje ili
izmena (kao i pokušaj da se zaobiđe ili izmeni), kao i podsticanje ili
pomaganje drugim osobama da zaobiđu ili izmene neku od bezbednosnih tehnologija
ili softvera koji su deo Platforme;

·        
falsifikovanje
zaglavlja TCP/IP paketa ili bilo kog dela informacija u zaglavlju u bilo kojoj
objavi ili na bilo koji drugi način korišćenje Platforme za slanje izmenjenih,
prevarantskih ili pogrešnih informacija koje identifikuju izvor;

·        
aktivnosti koje
uključuju korišćenje virusa, botova, crva ili nekih drugih računarskih kodova,
datoteka ili programa koji prekidaju, uništavaju ili ograničavaju
funkcionisanje računarskog softvera ili hardvera ili na drugi način
dozvoljavaju neovlašćeno korišćenje ili pristup računaru/računarskoj mreži;

·        
mešanje u pristup
Platformi bilo kog korisnika, hosta ili mreže;

·        
prekrivanje ili
zamagljivanje oglašavanja preko banera ili drugih grafičkih elemenata na stranici
profila korisnika ili bilo kojoj stranici Platforme preko HTML/CSS-a ili na
neki drugi način;

·        
uključujući HTML, CSS,
ili neko drugo kodiranje na stranici profila korisnika, uključujući, ali ne
ograničavajući se na sve skrivene, ili na drugi način potajno sadržane kodove u
poslatom sadržaju koji nije povezan sa prirodom poslatog sadržaja;

·        
bilo koje automatsko
korišćenje sistema, kao što je, ali ne ograničavajući se na korišćenje skripti
za slanje slika ili video zapisa;

·        
mešanje sa, prekidanje
ili kreiranje nepotrebnog opterećenja Platforme ili na mreži ili uslugama
povezanim sa Platformom;

·        
imitiranje ili pokušaj
imitacije pravnog ili fizičkog lica;

·        
korišćenje pristupnih
podataka ili korisničkog imena drugog korisnika u bilo kom trenutku ili
odavanje lozinke trećim licima ili dozvola trećim licima da pristupe
korisničkom nalogu koji nije njihov;

·        
prodaja ili prenos
korisničkog profila na neki drugi način;

·        
korišćenje informacija
dobijenih iz Platforme kako bi se maltretiralo, zlostavljalo ili povredilo neko
lice i pokušaj da se to uradi;

·        
nedozvoljeni
komercijalni oglas na korisničkom profilu ili prihvatanje uplate ili bilo čega
što ima vrednost od trećih lica u zamenu za obavljanje komercijalnih aktivnosti
preko neovlašćenog ili nedozvoljenog korišćenja Platforme u ime te osobe ili

·        
brisanje ili drugi
načini izmene obaveštenja o autorskim pravima, žigovima ili drugim pravima
vlasništva koja se pojavljuju na korisničkom sadržaju, osim ako je to sadržaj
koji korisnik postavlja;

·        
korišćenje meta oznaka
ili drugog skrivenog teksta ili metapodataka pomoću Kompanijskog imena, žiga,
URL adresa ili naziva proizvoda bez prethodne izričite dozvole Kompanije;

·        
pokušaj da se ispita,
skenira ili testira ranjivost bilo kog dela Servisa ili prekrše bilo koje
bezbednosne mere ili mere provere identiteta;

·        
prikupljanje ili
skladištenje ličnih podataka o drugim korisnicima bez njihove izričite dozvole;

·        
imitiranje ili lažno
predstavljanje povezanosti sa nekim licem, preko unapred poslatog teksta ili drugog
oblika socijalnog inženjeringa ili drugi vidovi prevare;

·        
korišćenje Usluga
informacionog društva na način koji nije u skladu sa bilo kojim važećim
zakonima i odredbama ili povreda Platforme ili bezbednosti mreže.

Član 59.

U cilju sprečavanja
zloupotreba Platforme, Korisnik mora potvrditi da je saglasan da se nastavi
proces traženja najbližeg Partnera. U međukoraku, Korisnik ima pravo da
odustane od traženja usluge, a ukoliko je saglasan, Platforma će automatski
potražiti najbližeg Partnera.

U slučaju da se
Korisnik saglasi i potraži uslugu, te dobije potvrdu od Partnera, a nakon toga
telefonski otkaže tu uslugu, Kompanija zadržava pravo da poručenu, a
neiskorišćenu uslugu posmatra kao iskorišćenu. Ovakva usluga će automatski biti
skinuta iz odabranog paketa Korisnika.

Član 60.

Kompanija ima pravo,
ali ne i obavezu da nadgleda sve korisničke aktivnosti i korisnički sadržaj
koji je povezan sa Platformom. Kompanija može istražiti sva prijavljena kršenja
svojih Smernica i drugih prijava, i može preduzeti bilo koje pravne, ili
tehničke radnje koje smatra odgovarajućim. Kompanija će istražiti okolnosti
koje mogu uključivati ta kršenja i može da pozove na saradnju i sarađuje sa
nadležnim državnim organima tokom identifikacije, istrage, odnosno krivičnog
gonjenja lica koja su uključena u to kršenje Smernica, odnosno kršenje
zakona. 

Kompanija zadržava
diskreciono pravo da koristi sva pravna sredstva, uključujući, ali ne
ograničavajući se na uklanjanje korisničkog naloga i korisničkog sadržaja, kao
i da odmah obustavi sve usluge Kompanije koje Korisnik koristi, u slučaju bilo
kakvog kršenja ovih Uslova ili u slučaju da Kompanija ne može da verifikuje ili
da proveri neku informaciju koju Korisnik pošalje Kompaniji.

Član 61.

Kompanija zadržava
pravo da u slučaju zloupotrebe odabranog paketa pomoći na putu po sopstvenoj
diskrecionoj oceni onemogući Korisniku da paket koristi, odnosno da deaktivira
paket bez mogućnosti bilo kakvog povraćaja novca Korisniku ili da paket
ograniči u pogledu sadržine usluga ili vremenskog trajanja, odnosno produženja.

XI – OGRANIČENJE OD ODGOVORNOSTI

Član 62.

Korisnici Platformu
koriste isključivo na svoju sopstvenu odgovornost. Korisnik izričito prihvata
da Kompanija ne može biti odgovorna za ponašanje drugih korisnika ili trećih
lica, kao i da rizik od moguće štete u celosti snose ta lica, a u skladu sa
važećim zakonodavstvom Republike Srbije.

Član 63.

U vezi sa članom 40.
ovih Uslova korišćenja, Kompanija ne garantuje za tačnost, pouzdanost, kao ni
za sam sadržaj postavljen od strane korisnika. Kompanija ne inicira prenos
elektronske poruke koju mu je predao Korisnik, ne vrši odabir podataka ili
dokumenata koji se prenose, ne vrši izuzimanje ili izmenu podataka u sadržaju
poruke ili dokumenta i ne vrši odabir primaoca prenosa.

Član 64.

Ovo ograničenje o
odgovornosti odnosi se i na svu štetu (materijalnu i/ili nematerijalnu) ili
povrede koje bi mogle nastati iz skrivenih nedostataka, grešaka, prekida,
brisanja, kvara, kašnjenja u radu ili prenosu računarskih virusa, prekida u
komunikacijama, krađe, uništenja ili neovlašćenog pristupa podacima, promene
ili zloupotrebe podataka od strane trećih lica, raskida ugovora, ponašanja
suprotnog Uslovima korišćenja, nemara i dr.

Član 65.

Osim u slučaju namere
ili grube nepažnje, Kompanija nije odgovorna za eventualnu privremenu
nedostupnost Platforme, niti za delimično ili potpuno nefunkcionisanje ili
pogrešno funkcionisanje iste. Kompanija nije odgovorna za tehničke probleme
koji mogu dovesti do kašnjenja i/ili pogrešne obrade elektronskih podataka, uključujući
i sistemski sat. Za napred navedeno odgovorni su davaoci Internet usluga.
Kompanija ni na koji način ne garantuje funkcionisanje Platforme na
nestandardnoj opremi odnosno nestandardnim uređajima, niti na nestandardnim
operativnim sistemima i/ili softveru.

Član 66.

Platforma može biti
privremeno nedostupna ili dostupna u ograničenom obimu, kao rezultat redovnog
ili vanrednog održavanja Platforme ili u slučaju unapređenja Platforme.

XII – PODAPLIKACIJA

Član 67.

Kompanija ima pravo,
ali ne i obavezu, da pored usluga Platforme, kroz Platformu predstavlja i druge
usluge koje pružaju treća lica, kao što su na primer banke ili osiguravajuća
društva (u daljem tekstu: Podaplikacija).

Član 68.

Na prava i obaveze
povodom eventualnog korišćenja Podaplikacije od strane Korisnika mogu se
primenjivati drugi uslovi korišćenja, u skladu sa zakonom, o kojima se Korisnik
posebno obaveštava i na koje posebno daje pristanak. 

Posebne uslove
korišćenja koji se odnose na Podaplikaciju može doneti treće lice (na primer banka
ili osiguravajuće društvo) koje pruža usluge putem Podaplikacije, odnosno na
koje se Podaplikacija odnosi. 

Posebnim uslovima
korišćenja Podaplikacije ni na koji način se ne dira u pravni odnos između
Kompanije i Korisnika uspostavljen ovim Uslovima korišćenja.

XIII – REŠAVANJE ŽALBI

Član 69.

Korisnik ima pravo da
se obrati Kompaniji sa pritužbom na rad Profesionalca, tačnije, na adekvatnost
usluge pružene od strane Profesionalaca, a ovakve pritužbe razmatra Kompanija.
Osim toga, Kompanija razmatra i žalbe Profesionalaca na ponašanje i radnje
Korisnika.

Član 70.

Korisnik ima mogućnost
da se Kompaniji obrati sa žalbom na bilo koji segment usluge ili deo usluge
koju mu je Profesionalac pružio za koji smatra da nije adekvatan ili da mu je
naneta šteta, bez obzira na to što Kompanija ne odgovara za štetu koju je
Korisniku pričinio Profesionalac.

Profesionalac ima
mogućnost da se Kompaniji obrati sa žalbom na bilo koje ponašanje ili radnje
Korisnika za koji smatra da nisu adekvatne ili da su mu nanele štetu, bez
obzira na to što Kompanija ne odgovara za štetu koju je Profesionalcu pričinio
Korisnik.

Član 71.

Ukoliko postoje
mogućnosti, Kompanija će povodom žalbe kontaktirati drugu stranu i pokušati da
posreduje u mirnom rešavanju, a ukoliko u tome ne uspe, Kompanija će uputiti
stranu koja se žali da svoja prava ostvari sudskim ili drugim putem koja toj
strani stoji na raspolaganju.

Nezavisno od
prethodnog stava ovog člana, Kompanija zadržava pravo da raskine bilo kakvu
saradnju sa Profesionalcem kao posledicu nemogućnosti da se žalba Korisnika
reši mirnim putem ili kao posledicu broja žalbi na pojedinog Profesionalca,
odnosno da prestane sa pružanjem usluga kroz Platformu Korisniku kao posledicu
nemogućnosti da se žalba Profesionalca reši mirnim putem.

XIV – JURISDIKCIJA I REŠAVANJE SPOROVA

Član 72.

Na sve što nije
regulisano ovim Uslovima korišćenja primenjuju se važeći propisi Republike
Srbije.

Član 73.

Na sve sporove do
kojih može doći između Kompanije i Korisnika u vezi sa korišćenjem Platforme
primenjuju se pozitivni propisi, odnosno pravo Republike Srbije. Kompanija i
Korisnik se obavezuju da spor pokušaju da reše mirnim putem, a ukoliko u tome
ne uspeju, nadležnost za rešavanje sporova imaće sudovi u Republici Srbiji. U
slučaju potrošačkog spora sa državljaninom Republike Srbije nadležnost se
određuje u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Član 74.

Kompanija ni na koji
način ne posreduje kao medijator, niti učestvuje u bilo kom sudskom sporu koji
može nastati između dva ili više korisnika Platforme ili Korisnika i
Profesionalca, osim ako zakonom nije vezana kao nužni suparničar.

XV – PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 75.

Kompanija ima pravo da
u svako doba izmeni ili dopuni ove Uslove korišćenja, tako što će izmene i
dopune u prečišćenom tekstu objaviti na Internet prezentaciji ili će poslati
e-mail svim korisnicima najmanje osam dana pre dana početka njihove primene ili
će o izmenama i dopunama ovih Uslova korišćenja Korisnike obavestiti putem
Platforme.

Član 76.

Ukoliko Korisnik u
roku navedenom u članu 75. ovih Uslova korišćenja ne da izričit odgovor,
smatraće se da je saglasan sa novim Uslovima korišćenja. Ukoliko Korisnik
izričito ne prihvati ove Uslove korišćenja, smatraće se da mu je prestao
korisnički status, da se gase sva dosadašnja prava i obaveze po prethodnim
Uslovima korišćenja. Stupanjem novih korisničkih uslova na snagu ne diraju se
stečena prava korisnika.

Član 77.

Ovi Uslovi korišćenja
su sačinjeni na srpskom jeziku, ali mogu biti prevedeni i na druge jezike. U
slučaju postojanja prevoda, pravno dejstvo proizvodi samo verzija koja je na
srpskom jeziku.

Član 78.

Ovi Uslovi korišćenja
počinju da se primenjuju osam dana od dana njihovog objavljivanja na Internet
stranici Platforme.

Član 79. 

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.

3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce – AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.

PCI DSS Standardi – AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

Član 80.

U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro ili MasterCard kartice koja je korištena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Član 81.

„Izjava o konverzijama – Sva plaćanja će biti obavljenima u dinarima (RSD). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vase platne kartice, već konvertovan iznos će se konvertovati u Vasu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica.”

“Please note that all payments will be effected in the Serbian currency – dinar (RSD). If the payment is done using foreign issuers payment cards, total amount of transaction will be converted into bank settlement currency, according to the current exchange rate of the Serbian National Bank. Once when transaction is settled the already converted amount will be converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.”

U Beogradu, dana
14.02.2024

Objavljeno dana
14.02.2024

Početak primene dana
14.02.2024.

SMART DRIVE ASSISTANCE
DOO NOVI SAD

Stanko Živković,
Direkto
r

Scroll to Top